Takie informacje w przypadku Japonii zaskakują coraz mniej, jednak ciągle dziwią. Kraj jest wyjątkowy pod wieloma względami, ale mniej lub bardziej pozytywne dziwactwa są w ostatnich latach wręcz hitem. Fastfoodowa sieciówka McDonald’s ogłosiła właśnie, że wypuszcza do sprzedaży nowy produkt. To perfumy o wyjątkowym zapachu.
McDonald’s wypuszcza perfumy o zapachu frytek
Sieć zrobiła niespodziankę z okazji Dnia Kobiet. Na portalu X (dawniej Twitter) poinformowała, że do sprzedaży trafiają perfumy o zapachu frytek. Jak wszyscy wiedzą frytki frytkom nie równe, dlatego McDonald’s daje nam od razu… trzy warianty zapachowe do wyboru.
ポテトの匂いの香水つくってみた!?
勝負デートの日にどうぞ。 pic.twitter.com/OBGTFdlABJ— マクドナルド (@McDonaldsJapan) March 6, 2024
Nie trzeba chyba wspominać, że reklama i sam wpis stały się od razu viralem w sieci, aktualnie ma on ponad 21 milionów wyświetleń. Wracając jednak do samych perfum, wspomniane trzy warianty to:
- klasyczne frytki,
- frytki z wodorostami,
- frytki z czarnym pieprzem i majonezem.
Każde fiolka jest gustownie zapakowana w opakowania, które zwykle mieszczą – co oczywiste – frytki.
Japońskie dziwactwa to już legenda
Oczywiście słowo dziwactwa jest określeniem wybranym wyłącznie przez obywateli spoza Japonii. Na miejscu są to po prostu rzeczy oczywiste. Nasz może to dziwić mniej lub bardziej, ale taka jest japońska kultura. Może warto niektóre z nich przenieść na nasze podwórko? Narodowy Dzień Toalet, czy adopcje dorosłych obywateli to tylko nieliczne z tych, które zaskakują najmocniej.